top of page

DE HEL VAN HET NOORDEN

Vroeger was dit dagelijkse kost, onverharde paden en wegen die nauwelijks begaanbaar waren deze werden op de racefiets soldaat gemaakt. Dat gaat over wegen en paden van zand en grind met berg verzetten die nu dubbel worden genoemd. Wat is het ontzettend lang geleden. Waar ik voor het eerst een foto zag van dit festijn in de Tour de France was bij mij schoonvader onder de veranda.

Een foto van een held met een helden achtergrond met een helden fiets. Dit fascineerde mij zo waardoor mijn respect voor de renner van toen mijlen ver uitzicht was door de heroïek in deze foto vertoond. Nu zou ik het aandurven, maar wat zal het zwaar worden. Morgen (Zondag 12-04-2015) kunnen jullie zien wat ik hiermee bedoel. Stem af op Sporza of Nederland 1 en zie hoe de renners de kasseien verslinden Mijn liefde begon bij Parijs-Roubaix. De liefde voor het fietsen.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page